Sharewoodissa on 28 454 uutta ystävää! Tervetuloa hyväntekijöiden kasvavaan joukkoon!
|
Lotta Backlund, koomikko
Sharewood on nerokas idea. Puhuin jo viime eduskuntavaaleissa siitä, että yrityksille pitäisi keksiä nokkelampia tapoja osallistua hyväntekeväisyyteen ja kehitysyhteistyöhön. Yritykset voivat tarjota paitsi rahaa, myös osaamistaan ja tuotteitaan.
Lue lisää »
Mikael Jungner, kansanedustaja
Inhimillistä ja tärkeää työtä, olen kuullut Sairaalaklovneista paljon hyvää, niin paljon että menin itsekin mukaan.
Lue lisää »
Siri Kolu, kirjailija
Jokainen valitsee vaikuttamisensa kanavan.
Lue lisää »
Helena Ranta, oikeushammaslääkäri
Tutkijat ovat varsin yksimielisiä siitä, että naisten aseman parantaminen on tehokkain keino vähentää köyhyyttä, kohentaa lasten elämää ja hillitä ilmastonmuutosta.
Lue lisää »
Dome Karukoski, elokuvaohjaaja
Hyvä, että tällainen toiminta on olemassa.
Lue lisää »
Antti Tuomainen, kirjailija
Sharewoodissa on pelkästään hyviä avustuskohteita.
Lue lisää »
Saido Mohamed, pakolaisnainen 2011
Eritisesti pakolaistaustaisille nuorille on tärkeää olla maahanmuuttajataustaisia esikuvia, jotka ovat pärjänneet Suomessa.
Lue lisää »
Minna Kauppi, vuoden urheilija 2011
Sharewood on mielenkiintoinen ja suorastaan loistava idea luoda hyvää ympärille. Itse en ollut palvelusta vielä aiemmin kuullutkaan, joten sanaa pitänee vähän levittää.
Lue lisää »
Aki Riihilahti, ex-jalkapalloilija
Monella suomalaisella on halua auttaa ja olla mukana hyvissä teoissa, mutta usein ei löydy luontevaa tapaa siihen. Sharewoodissa voi valita omat kohteet ja aktiivisuuden, ja muutenkin uudenlainen sosiaalinen vastuullisuus on tätä päivää.
Lue lisää »
Jussi Lähde, viestintäjohtaja
Sharewood on palvelu, jonka keskiössä on yksinkertainen oivallus: otat vastaan itseäsi kiinnostavaa markkinointiviestintää ja teet sen myötä hyvää niille, joita haluat auttaa.
Lue lisää »
Reidar Palmgren, Näyttelijä
Toimintaidea vaikuttaa hyvältä ja kiinnostavalta.
Lue lisää »
Aila Paloniemi, kansanedustaja
En käytä Facebookia, mutta Sharewood-porukkaan voin liittyä.
Lue lisää »
Lari Halme, näyttelijä
Mainosten vastaanottaminen on pieni vaiva verrattuna sen aikaansaamaan hyvään.
Lue lisää »
Leo Stranius, ekovaikuttaja
Sosiaalisessa mediassa vaikuttaminen on helppoa, halpaa ja nopeaa. Yhteisöllisyys lisääntyy, ihmiset pääsevät tiedonlähteille vertaissuositusten avulla ja joukkoälyn hyödyntäminen on mahdollista.
Lue lisää »
Johanna Korhonen, toimittaja
Sharewoodin viisisenttisistä koostuva lahjoitussysteemi on motivoiva, koska tiedän, että sillä on merkitystä. Intiassa 25 eurolla lasta voidaan ruokkia koko kuukausi.
Lue lisää »
Mikko Leppilampi, näyttelijä
Ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi pitää tehdä kaikki voitava, vaikka nyt voi olla jo liian myöhäistä.
Lue lisää »
Jonsu, muusikko
Sekä kuluttajat että yritykset ovat yhtälailla vastuussa valinnoistaan.
Lue lisää »
Anni Sinnemäki, kansanedustaja
Pidemmän päälle Suomessa ei voida tehdä hyviä ympäristöpäätöksiä, ellei ihmisillä ole varhain herännyttä luontosuhdetta.
Lue lisää »
Heikki Salo, muusikko
Jos maailma pyörii bisneksellä, niin sitä voidaan myös muuttaa bisneksellä.
Lue lisää »
Sam Inkinen, mediatutkija
Käyttäjien lukumäärän ohella vieläkin tärkeämpi kysymys on käyttäjien arvomaailma, aktiivisuus ja aito halu parantaa tällaisen palvelun kautta maailmaa.
Lue lisää »
Fatbardhe Hetemaj, pakolaisnainen 2009
Muistan lapsuudestani sinisen talvihaalarin, jonka sain Punaiselta Ristiltä, kun muutimme Kosovosta pakolaisina Ouluun. Haalari suojasi Oulun talvessa kylmältä ja loskalta.
Lue lisää »
Mikko Kuustonen, muusikko
Erityisen arvokkaana pidän eri kansalaisjärjestöjen yhteishankkeita.
Lue lisää »
Pekka Haavisto, kansanedustaja
WWF on hyvin kansainvälinen. Järjestön työ tulee vastaan jopa maailman kaikkein köyhimmissä maissa, joissa ei ole kovin montaa muuta luonnonsuojelutoimijaa.
Lue lisää »
Marko Parkkinen, yrittäjä
Uskon vakaasti, että hyvää tekemällä voi myös tehdä hyvää liiketoimintaa. Ajatus on erinomainen.
Lue lisää »
Jani Toivola, kansanedustaja
Sharewood on oivallinen keksintö ja kivaa oli se, ettei hyötysuhdetta yritetä peittää. Kun useampi taho pääsee yhteen ja jokainen hyötyy siitä, se on parasta.
Lue lisää »
|
|
|